Praktische info

Hieronder vind je alle praktische info over de Havenland Walk.

Naast een parcours door een indrukwekkend décor bieden we jou ook een uitgebreid deelnamepakket aan:

  • Bevoorrading onderweg en aan de finish
  • Parcoursbeschrijving online
  • Exclusieve herinneringsmedaille
  • Sportinez-verzekering tijdens de wedstrijd. Meer info

Programma zondag 10 november

  • 10u30: afhalen polsbandje + start daginschrijvingen
  • 10u30-11u: vrije start walk 21km
  • 10u30-13u: vrije start walk 8km en 12km

Finish sluit om 17u30.

Locatie

Start & finish: KSK Kallo, Kapeldijkstraat, 9120 Beveren.

  • Bevoorrading 1 (8/12/21km)
    • Water
    • Sportdrank
    • Zout koekje
    • Winegums
    • Banaan
    • rijsttaartje

  • Bevoorrading 2 (21km)
    • Water
    • Sportdrank
    • Zout koekje
    • Winegums
    • Appelsien
    • Sandwiches

  • Bevoorrading 3 (12/21km)
    • Water
    • Soep
    • Zout koekje
    • Winegums
    • Appelsien

We proberen de Havenland Run op een milieubewuste manier te organiseren. Zo zullen bij de bevoorradingsposten GEEN wegwerpbekertjes beschikbaar zijn voor de deelnemers. Dat wil zeggen dat elke deelnemer zijn of haar eigen bekertje zal moeten meenemen. Op de dag van het event is het mogelijk om een opvouwbaar siliconen bekertje te kopen voor € 3. Aan de finish krijg je nog een medaille en een koek.

  • Auto
    • Er zijn 2 parkings voorzien. Navigatieborden zullen je vanaf afrit 8 en 9 (E34) begeleiden naar de dichtsbijzijnde parking.
      Op beide parkings is een gratis shuttleservice naar de eventsite voozien.
    • Shuttledienst: Vanop beide parkings is een gratis shuttleservice voorzien. De bussen vertrekken om de 10 tot 15 minuten. Voorzie een verplaatsingstijd van 10-12 minuten verplaatsingstijd van beide parkings naar de eventsite.

  • Fiets
    • Er is ruime fietsenparking voorzien op de voetbalterreinen van KSK Kallo – Kapeldijkstraat 9, 2070 Zwijndrecht
  • Openbaar vervoer
  • Waterbus
    • Naam de Waterbus tot halte Zwijndrecht. Vanaf hier kan je van de gratis shutlleservice gebruik maken om naar de eventsite te gaan.

Afhalen polsbandje

Wie ingeschreven is, ontvangt een bevestigingsmail met daarin zijn/haar e-ticket. Met dit e-ticket kan je op  zondag 10 november (vanaf 10u30) jouw polsbandje in de inschrijvingszone afhalen. Geen e-ticket ontvangen? Check dan zeker de spamfolder van je mailbox.

Wie ingeschreven is via een groep, kan zijn/haar polsbandje niet persoonlijk afhalen, maar moet zich wenden tot de groepsverantwoordelijke. Deze persoon zal instaan voor het afhalen en het verdelen van de polsbandjes van de hele groep.

Afhalen T-shirt

Als je een T-shirt hebt besteld ontvang je samen met je polsbandje een T-shirt bonnetje. Hiermee kan je aan de T-shirtstand jouw shirt ophalen.

Let wel: het aanduiden van de gewenste maat bij het inschrijven is louter informatief en geen garantie dat deze maat bij het afhalen van de T-shirt nog beschikbaar is. Hoe vroeger je je T-shirt komt ophalen, hoe meer kans je hebt dat de gewenste maat nog beschikbaar is.

We proberen de Havenland Walk op een milieubewuste manier te organiseren. Zo zullen bij de bevoorradingsposten GEEN wegwerpbekertjes beschikbaar zijn voor de deelnemers. Dat wil zeggen dat elke deelnemer zijn of haar eigen bekertje zal moeten meenemen. Op de dag van het event is het mogelijk om een opvouwbaar siliconen bekertje te kopen voor € 3.

Door een negatief advies van het Agentschap Natuur en Bos en Natuurpunt zijn honden niet toegelaten in de kwetsbare natuurgebieden waar het parcours van de Havenland Run & Walk grotendeels doorloopt. Je viervoeter wordt met open armen ontvangen op de Knokke trail en de Mijnentocht! Hier krijgen ze een goodiebag en is er ook bevoorrading voor hen voorzien.